Trappor ;S

Hallå hallå! :D

Idag har vi vart i lägenheten och städat en hel del. Jättejobbigt att springa upp och ner för alla trappor bara.. :S
Inte hunnit med att rida än men får se om jag tar en liten kvällstur sen kanske :) fixade hela stallet vid sju imorse så det behöver jag ju inte tänka på iaf ^^

Aja, annars är ju vädret heelt underbart! :))

Ska nog på session igen snart! ;D i örebro och den här gången är det sporttema som gäller. Lite annorlunda med spännande! :D får se hur jag tar mig dit bara, om det blir bil eller tåg. Åker ju inte själv iaf, Klara hänkar igen! ;)<3

Ne, nu ska jag ta ett litet piller mot magen sen kolla om maten börjar bli klar kanske! :D Ha det guld!

Tss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0