Söndag - C

Godmorgon gott folk! sovit gott?:)
jag vaknade av att mamma väckte mig och kände mig inte direkt utvilad, men så går et när man sitter uppe och kollar på film! Men kan lova att jag var tvungen att se den! Det var ju Fast and the Furiuous filmen och den andra går på tisdag :D
sen kommer 4:an ut på fredag, då ska jag fixa biljett kan jag lova!
Aja, nu sitter jag här med mitt kaffeiaf och njuter av att bara få vara! Idag blir det nämligen kalas hos kusinerna och sen ska jag bara hem och plocka lite i mitt rum.

Igår ver det ju Eart Hour ch vi släckte ner hela huset och hade bara massa ljus tända, skit mysigt! borde göras oftare ;)
någon mer än jag som tyckte det var fegt av Stockholm att inte släcka? Inte ens den kommunen jag bor i släkte oh vi är tom med i nått miljö program :s dåligt tycker jag allt!

Menmen, imorr är det skola och jag får inte min vanliga sovmorgon:( för vi ska ha dansdag.. bajs!
fast nu ska jag kolla lte saker innan jag måste göra mig iordning, hade guld allihopa!

Tss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0