God kväll :)

Tjoho bloggen! :D

Sitter här och väntar på att klockan ska ticka på lite fortare. Ska kolla på Lost och det börjar inte förräns om en timme och jag är redan supertrött.. funderar på att sova en stund innan.

Aja imorgon är det iaf våffeldagen! Och det bara SKA bli våfflor för min del imorgon haha. Ska ju på undervattnesrugby också. Spännande!
Eftersom det är på kvällen slipper vi sista lektionen på fredag, vilket gör att jag slutar tio över tio fast vi brukar nästan alltid få gå 40 min tidigare typ så det blir ju en härlig dag för mig.

Och på lördag händer det nåt alldeles speciellt för en viss person. Det är nämnligen så att någon fyller 18 år!! :D wiiie längtar såå ^^

Nepp nu måste jag kila. Ha det guld!

Tss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0