Jessica :)

Hallå hallå! :D

Nu var det riktigt längesen jag skrev nåt här.. shame on me!! Har inte fått upp min dator än för finns ingen plats för den.. får se hur jag löser det.

Fyllde ju 18 i Lördags och det var underbart hihi! Tänkte att jag skulle dra till krogen men hade ingen som vill med ut så blev fest i Herrljunga ist och det var tur att jag åkte dit kan jag säga (a)
Fick massa roliga saker iaf.. bilder kanske kommer, om jag orkar nån dag ^^

Hemma är hela familjen sjuk och jag trodde faktiskt att jag skulle klara mig den här gången men inte då! Vaknade idag med halsont och huvudvärk. Tog mig till skolan iaf, får se om jag orkar hela dagen. Går bara till halv två idag så det ska jag väl klara hoppas jag.
Ska till Herrljunga imorgon så får inte bli sjuk nu.. ;S aja, får knarka alvedon och c-vitamin och hoppas på det bästa!

I Söndags följde jag med min morfar och moster och hämtade hem deras ungponny som vart på inridning. Fick provrida honom lite innan vi åkte hem igen.
Snart ska han komma hem till mig och stannna i två veckor ungefär, fast hoppas att han kan stanna lite längre. Man hinner inte så mycket på så kort tid med en unghäst. Får se hur det blir.

Var på stan med Cissi i Tisdags, blev ett par vita tygskor och några örhängen från glitter. Kilade även upp en sväng igår och köpte ett par mysiga shorts.

Ne nu måste jag plugga vidare. Ha det guld!

Tss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0